Normala ?? :D

Hejhej ;)
Igår blev de jeanette (L)
HAHAH vi hade jätte roligt som alltid hahaha..
iallafall här kommer lite om vad jag ska gör under dagarna :)
skola snart :( mår redan dåligt över de hahah neej va tråkigt de kommer bli :'(
saknar inte de ..
iallafall
Torsdag 5/8 : vet faktiskt inte vad jag ska göra :P
Fredag : kanske jeanette jag vet inte frii ;D
Lördag : sova med bästa (jeanette):D hos henne
Söndag : sova hos mej :D
Måndag: träffa danne älskling med jeanette och niklas ..<3
tisdag : sjukhuset sen blir de väl nett (L)
Onsdag, Torsdag , Fredag , Lördag , inget att göra ( ångest snart skola :'( )
Söndag: då fyller danne älskling år :) och vi har varit tsm i en månad
-
och här får ni en jätte snygg på mej och issa i bilen hhahhaha :) minnen de
e
Gillar mina ögon haaha dom e döö snygga :D
jajaj nu ska jag ut lite och se vad som händer här hemma
se om de e något trevligt  :)
Vi ses puss&kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0