Shoes to die for, really hurts !

Rubriken säger allt :(
Hahah dagarna i skolan har dödat en har asså inte orkat vara inne på datan hahah , jag e ledsen men de e så jobbig fy***
känns som jag sak döö och jag e seriös !
Plus att jag e sjukt va tråkigt , idag va de simmning , va inte med (sjuk!)
men ska va med på tisdag !!! :)
Sen skulle vi egentligen ha Elevensval men vi hade ngt annat , vi va ute och "lekte"  både 7 och 8or tror jag hahah :)
jaja och liksom så skulle jag och jeanette springa och sånt med liksom vi har klackar på oss så vi får sjukt ont i fötterna !
Men iallafall vi sätter oss ner och tar av skorna hhahah de va långvarit ... -.- så går de när man tycker skorna e fina ...
inga "gå i skolan" precis !
jajja så vi går tillbaka och hem till mej med strumpor (ont)
Och nu har jag lust att döö hahha :P
Känns som jag e 100 i kroppen hhahah detta e inte roligt , den som skrattar tycker jag e väldigt cool och den personen kan ringa till mej nu :)
Jaja nu ska jag välja lite kläder tills imorgon (nya)
fotografering plus att idag blev jag jeanette och nicki fotade utanför matsalen så om jag e med på framstidan då tar vi och skålar för de :)
hahhaah har varit de innan heheh så de kvittar men lite roligt iallafall :)
Hahah sen blir de in och bada (smsa) <3
JUSTE DANNE KISSA PÅ DEJ OCH KÖSS GÖRAN PÅ LÖKEN !<3
rey
puss puss & kram kram
// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0