♥ Te amo ♥

u76
Idag har varit bäst !! jag och jeanette e helt klart sjukta :D
Vi har har gjort allt man inte får hahha faan , så jävla roligt livet kan va !
Fattar inte hur man kan roa sej på detta sätten , vi har tagit av alla val lappar i hela jävla svedala hhahah :D
Älskar dej gumman♥
Kan inte säga hur mkt du betyder , orden stannar hos mej men vill att du ska veta attt jag diggar dej fett mkt  , att du gör sånt jag inte vågar de e sjukt tycker de e såå sjukt roligt !!
Du och jag (L)
hahhah mer än ord kan säga !
♥För stort för att världen ska förstå !!♥
Hahah jag kmr aldrig glömma dagarna med dej , de e som om alla min problem bara försvinner och jag behöver inget !!
Du gör mej sjukt glad inga sura miner med dej gummsan ♥♥
nu ska jag fixa lite kläder tills imorgon så man vet hhaha slipper problemet imorgon :D
jajja
pussar&massakramar
♥ Loo♥oove Erika ♥

Kommentarer
Postat av: mona salin

jag tycker inte om när du tar ner mina lappar om mina röster.



gumman du det bästa som finns går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig syster. du gör så jag andas människa. fan man får ju göra något i livet <3 <3 <3 <3

2010-08-31 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0