Tyringe ♥

Heej :)
idag har vi varit i Hässleholm , ätit glass och gått runt ;)
nu sover Linus och va andra Kollar tv/ data  ..
Sov riktigt dåligt inatt marcus va uppe och höll mej och mamma vakna liksom lite jobbig marcus tog hela platsen i sängen .. jajaj e ganska trött just nu så vi får se om jag orkar göra något ..
Efter att vi hade varit i stan stack vi till Trähuset och kolla lite saker så nu e alla saker klara har köpt till Jeanette(27/7) och Danne (15/8) så japp ;) de e väl de som har hänt annars .. Vi ska bara ta de lugnt och "chilla"
HAHAHAHH jajaj mamma tjatar om att jag sak lägga ut bild på henne ... -.-
för hon e ju döööö snygg hhahahahha :D
tj
konstig bild ... mamma mamma mamma du mår inte bra jajja ;)
nu ska jag kolla fb,bloggar och såå men vi ses :*
puss&kram

Kommentarer
Postat av: göran persson

fin bild:)

ahahahahaha nämen gud har jag present fredrik bögfäl släng dig i vägen. Nä men så guligt längtar tills att få träffa dig



puss och kram älskar dig <333333

2010-08-03 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0