BÄSTA DAGARNA (L)

Hej hopp ;) förlåt att jag inte har bloggat men e jätte trött och såå men jaja igår träffa man sin älskling med issa , PEEEERR och niklas , vi gjorde väl inte så mycket men men ;)
AAAHHH va käär jag e hahah går inte att beskriva och nu ska danne ngtsatns i EU :P vill inte de men jaja får träffa han efter 2 veckor haahah menar på har jag väntat hela mitt liv på han kan jag vänta 2 veckor även om jag kommer sakna honom :'( <33
JJJAJJA .. Tänkte berätta om min bästavän Per haha ;) roligare människa finns inte haha har aldrig skrattat såå mycket !! Du e den skönast killen som jag känner , hur glad får man va??
JAJJA tycker alla ska lägga till honom på FB  : Per Normann
Asså känns som vi har känt varandra jätte länge(2 dagar) och du verkligen  förstår mej och snackar med meej som om  jag va kille hahh (L)
Iallafall idag har man oxå varit med sin älskling hehe ;D mysigt jjaja imorron blir väl chill haha nu kollar jag och issa på pretty woman haha myyyyyssigt jjaja nu ska jag va social och såå :(
MEN KMR SAKNA DEEEJ DANNE ÄLSKLING !!<33333
Japp men vi ses och godnatt hehee (L)
PussPuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0