Bästavän !♥

Japp e bara tvungen (A)
Jeanette gumman , majgad kommer ihåg min första tanke när jag kom in på spanskan ! Jag kollade på dej och nicki och typ ba oooherrregud hahah (L)
Neeej men efter en dag så va vi typ bästavänner ...
Sen sov ni över första helgen jag flyttade hit haha så roligt vi hade ;)
Jag kan ibland ba sitta och tänka på alla minnen hahah dom dödar hehe ,, asså hur många bilder har inte jag på oss hahah börjar fundera på att göra sån mapp : Erika och jeanette (L)
Jajaj jag tycker alla ska kolla hennes blogg iallafall
http://lovelii.devote.se
Vet i fan var jag ska fortsätta , tycket du e sjukt bra bästavän ..
Och jag älskar dej vännen (k)
Du fattar inte har alltis sjukt roligt med deej säg när vi två inte skrattar hahah för vi skrattar åt allt hahah ;)
Hoppas du förstår ;)
Jaja nu ska jag fixa lite och så men några bilder kommer sen ;)
MenMen .. Vi ses
pussar&kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0