Godmorgon alla ;)

Hellu ;) Eller godmorgon
Igår gick jag och issa runt här i svedala .... Helt dött finns inget att göra vi såg 3 människor och vi gick typ runt hela svedala nej men sjukt lite folk ute faan .....
Men iallafall sen gick vi hem vid halv 1 typ :)
Och vi somnade vid 2 typ så jaja har precis vaknat och issa sover fortfarande :P som vanligt men vill att hon ska få sova lite ... Men annars kommer de väl inte hända så jätte mycket , vi ska sticka ner till svedalabadet idag med mamma o karin typ sola och kanske bada ;)
De e väl typ allt vi ska göra idag ..Sen lovar jag att när jag kommer hem kommer jag vara jätte trött i hela kroppen får dricka mycket hahah ;)
Jajaj nu har jag inget att göra så tänkte lägga in lite bilder nu ;)
så här har ni dom
er
Mitt hår ;) den torsdagen vi grillade..
d
Sööta issa (L) oxå trosdagen ..
edt
När jag och jeanette sov över ;)
re
dom sakerna jag köpte ;)
rty
Inte världens bästa bild !!!!! och neej den e inte tagen 2008 ba min cp kamera som håller på !
ery
Svedalabadet (L)
try
Jag och Jannie när vi ska in till stan (L)
6ui65
Jeanette gumman (L) love uu
ui65t
Finns inget att säga ...
rehy
Jag älskar denna bilden ..hel skön bild ,, asså kolla så klockren ! Jeanette bara kollar på meej och jag bara liksom hhaha jag e bäst ;)
rtu
Hahahah ;)
tru
Förlåt jeanette men asså den bevisar att vi e fkn galna ;)
Älskar deej
iallafall nu har ni fått lite bilder ..
Och Eclipse majgad vem vill se den igen ??
love it , alla borde kolla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0