HAHAHA ;)

Heejhopp ;)
förlåt att jag inte har bloggat med har issa här och såå , men iallafall saknar DEEEEJ Danne älskling :'(
Igår va jag och issa i stan och idag har vi varit och solat , just nu e issa och badar tror jag såå jag hoppas på att få blogga liten stund iallafall ;)
Imorgon blir de grillning med vännerna (A)
Och nu sitter man här o kollar bloggar plus LOOKBOOK ;)
OCH man blir beroende av FB efter ett tag hahah fuck FB hhehehe ;) hatar att tycka om fb haha när man ska göra sina läxor så loggar man in på Fb och sen e man fast hahah kan sitta timmar och bara kolla ...
Lite jobbigt men jajja de får funka :D
ska ladda över lite bilder så ni kan få något roligt att kolla på så här mitt i veckan tänkte jag säga hahah börjar bli förvirrad ..
w456
wet4
Meee ;)
ery
Jag o issa (L)
rtywr
JAAAG (((EEGOO)))
e35rtt
Bara för jag älskar deej danne (L) tycker du e finast! <333
34y
PEEEERR (L)
Loove på err sötnosar , nu ska jag kolla tv och fixa lite tills imorgon puss puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0