Hemma igen <3

Hejhoppgummisnopp ;)
Hemma hemma hemma ska aldrig lämna min fina älskade säng!!!
Döör jaja hahha typ har inte hänt så mycket varit med familjen (L)
och med jeanette ;)
Neeeeeeej jannie åkte idaag majgad kommer sakna henne fett mkt !!!! Plus att vi inte kommer träffas på jätte länge :'(
Jaja ;( SOMMARROCKEN om en dag längtar !! Iallafall kommer filma och sånt så jag lägger ut de sen ;)
Hon kommer till mej vid två och de börjar 6 så vi ska fixa oss och sånt , känns som de brukar stressa hela tiden haahha jaja nu ska jag fixa lite saker och snacka med kompisar på msn (A)
finns inte så mycket att säga idag , men lägger ut massa bilder och filmer på tisdag eller ngt liksom isssa sover över hela veckan så de blir lite svårt :P men men jag får säker tid för de med..
Jaja nu ska jag sticka och förlåt men har inte tid idag ...;(
Pussar&kramar(L)
Elsklingsnalle - Made by love (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0