Hos jeanette (L)

Hejsanhoppsan ;)
Igår hände inte så mycket först vaknade jag med Issa och Madde vid mej efter de skulle dom bada och jag träffade viktor ;) sen stack jag till svedalabadet med dom ..
Etfer de när jag kom hem fanns de typ inget att göra så jag såg på tv liten stund och väntade på mamma , så märkte jag att hon inte kom så jag satte mej i soffan och kolla in i väggen i säker en timme inte världens roligaste ... Längtar tills på onsdag när mamma jag och Issa ska kolla på bio ;D Iallafall nu sak berätta om en rligt morgnon haha kan inte sluta skratta ;)
De börjar liksom att jag vaknar vid 8a typ ;( av att jag hör bii biii biii eller vad man säger ..
Jag ligger kvar i typ 10 min sen märker jag att de inte vill sluta höras jag ba kollar upp och där e de precis övanför mej hahah jag drar på mej täcket och typ börjar skratta ...
sen går jag upp pch försöker smälla den med en tidning sen hör jag inte den mer jag ba jaja och tänker precis lägga mej igen när jag ser den i fönstret :// så de liksom klickar i min hjärna jag ba jag kan ju öppna fönstret och få ut den .... så smart jag e ,,, efter typ 20 min e de entligen ute hahahaha ;D
Jaja så går när man e som jag ;)
Nu sitter jag hos jeanette och hon tyåp går och väntar på att jag sak bli klar hehe ..
Vi ska sticka till stan och handla , hon e fan sjuk i huvudet ((LL))
Menmen nu ska jag stänga av datan och va social ;) men de kommer bilder och sånt sen ..
kmr typ lägga in alla bilder som jag ahr tagit imorgon när jag kommer hem ;)
prosit jeanette (LL)
hhehehe jaja nu ska jag sticka

Pussar&kramar (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0