idag jaa ...

Kanske inte världens bästa dag..
E ganska trött och mår dåligt men de går väl över tills imorgon ..
Igår hade jag och jeanette jätte roligt , va va ute och sånt sen på kvällen när vi skulle kolla film va där typ ngt djur eller så i hennes rum och jag dör av flabb typ så 2 på natten och jeanette bra vafaaaan erika !!
HAHAHAH jag hade trevligt iallafall skratta så mycket så jag grät haahah :D
Sen stack jag hem vid 3 tiden och nu ska jag ta de lugnt chatta lite med jannie och typ lyssna på musik men annars e de chill..
Imorgon ska jag till svedalabadet och bada med issa,dome,mamma och marcus :)
efter de ska jag,mamma och issa ut i stan och kolla på bio Eclipse
efter de äter vi väl i stan och issa ska sova hos mej i några dagar så jag kommer inte blogga så mycket
men jag försöker ..
Kan inte lägga ut bilder idag min data hackar så om jag hinner hem tid imorgon gör jag de då !!
nu ska jag ta lite och dricka (vatten) och lyssna vidare på musik
jaja ha de så jätte kul och njut av dagarna (L)
Pussar&kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0