Ledsen !

Förlåt men issa har varit här och sånt så jag har inte haft tid plus att igår sov jag hos jeanette och liksom sånt men jjaja :)
Så ska man upp till Tyringe och träffa kusinen eller något hahaha ;)
Men sen efter de blir de inte så mycket malmöfestivalen och såå med älsklingen ,jeanette och niklas
kanske någon annan oxå hänger med peeeeeerr eller ngt ..
Har egentligen nt så mkt att säga liksom de har väl inte hänt så mycke  just nu :p
så jag får väl lägga ut någon bild på vad jag och issa gjorde hela kvällen innan hon skulle åka hem (L) :( tyvärr faan längtar tills nästa sommar när hon kommer ner min lilla isbit (L)
isbit
dom två där vid fotbollsplanen GULTHUVUD: per ROSA : DANNE (L)
och sen jag men långa benen där vid målet hhahh och issa vid min sida (L)
Hhahhha de va jätte socialt asså ...
Vi hade roligt iallafall ..
Saknar henne jätte mkt känns som 1000 år tills hon kommer tillbaka igen §
Jaja nu ska jag kolla lite saker på datan FB !!! haahah jajaj
vi ses
puss&kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0