LOVELOVELOVE!!

Asså jag e helt och hållet kär !!!
Igår va vi på sommarrocken här i svedala , först då Alley girl (L) älskar trummisen och han som spelar bas .. Skiit söötttaa !
Sen kolla vi Erik grönwall fifan upplevelse , kma aldrig glömma de , kommer bilder senare på den sötaste människan som finns asså ...Hade lust att dö ;D e faan kär i hans röst ;).. sen stack vi med Niklas och Söta Danne , vi typ satt och snacka haha ..
Love , kan aldrig glömma de iallafall efter de skulle Niklas och Danne komma till oss haaha men dom hitta inte oss så vi satt och lyssnade på TAKIDA själv men jaja ;)
Och asså kan ba säga snälla nästa år , mst ni som bor nära komma dit haha de e de bästa jag någonsin har gjort , har aldrig haft så roligt innan .. De va sjukt asså så fucking (ursäkta) bra !!!
TAKIDA e bäst asså majgad så trött jag e hahah har säker sovit för lite haah ;)
Jaja nu sitter jag och lyssnar på
TAKIDA -
Never alone always alone

tt
Erik Grönwall du e världens sötaste (L)
t
SOMMARROCKEN (L)DE BÄSTA SOM FINNS !!

 pussar&kramar 
LOVE O LOVE / ERIKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0