PELLEPELLEPELLE (L)

HHAHA godmorgon ;)
Igår typ jag vet inte riktigt vad jag och jeanette gjorde vi va satt uppe på hennes vind och skrattade ..
Va ganska kul hehe :)
Jag stack hem vid typ 10 sen snacka jag med Danne på msn och lite sånt ,, nu sitter jag typ och lyssnar på musik och ja :p  vet inte vad jag ska skriva haha e inte så mycket just nu hahah ...
Saknar min Pelle hhah ;)
Och jag har hittat min idol nu ahahah
De e hemligt så ni får inte berätta för någon ::: GÖRNA PERSSON OCH HANS LÖKAR ! :$ men lova att inte säga haahahah e för goo ...:D
alltså måste bara ha bild på honom ;)
457
HAHAHAHAH killen som luktar lök hahahaa ,, asså jag e inte frisk !
Bara för jeantte älskar denna
Göran göran göran göran göran
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
PERSSON !
Besök min hemsida : www.kanskedum.se
HAHHAHA :$
nu ska jag kolla på min bror när han badar vilket nöje asså ;)
jaja puss&kram (L)

Kommentarer
Postat av: göran persson

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH den är för bra asså ahhaha så laddade du upp en bild på göran också



love yaa (L)<3

2010-07-19 @ 15:06:30
URL: http://lovelii.devote.se
Postat av: göran

jag bara blädrar i din blogg och så kommer göran upp jag bara hjälp vafan gör han där <3

2010-07-28 @ 21:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0