Rubrik va de ja :P

Hejhejhej ;)
Ännu en glad dag ..
Idag ska issa,jag,dome,mamma och madde på stranden :)
just nu gör jag inte så mycket .. Men issa vill tacka dej för en jätte rolig dag igår ,, för dom som inte vet va jag och mamma på burlöv sen issa och dome ringde oss och fråga om vi skulle bada med de blev shopping istället ;)
Och de jag han handlat kommer på bild sen , har inte tid att lägga in någon bild idag :( tyvärr men vi ska snart hämta madde !
Eller jo jag ska se om jag lägger ut vad jag har på mej idag , nu alltså om jag hinner :P
jaja iallafall nu väntar jag på mamma hon ska ju ut senare idag och jag,issa,madde och jannie sova över här hos mej haha vi kommer säkert ha jätte roligt så ska vi bada och lite sånt ;)
och jag lovar att lägga ur massa bilder ...
r
Tröja - H&M
Cykelbyxor - Cubus
Skor - Din sko
Så nu va de gjort jaja vi ses
Pussar&Kramar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0