cha cha ;)

Hejhopp ;)
Idag har väl inte hänt så mycket har haft roligt iallafall , hahha humöret va bra idag oxå hihi vi får se hur långe de håller asså ;)
Jaja imorgon blir de chill i skolan önskar att vi hade spanska då men neej ! jjaa film(alvin och gänget ;D) eller ankdammen :O
Imorse när jeanette kom hahh jag kan inte sluta skratta åt de asså ! För några dagar sen spela vi in sån film utan för systemet hahha ;D och liksom hon bara vem får inte gå in på systemet , hunden katten glassen (H) men jag ba hunden,katten, musen, glassen hahha så nu säger hon oxå de den lilla filuren ;)
Annars e väl allt som vanligt har dummat mej med jeanette och ring jannie haha..
 Elr Jo de har faktiskt hänt en jätte pinsam sak idag :$ jag gick från idrotten sen emil och andre va bakom mej och dom typ spruta vatten på meej så de såg ut om jag hade kissat på meej :/
sen när jag ska in och hämta mina saker öppnar kim och jag ba inför alla 9or faan andre får psm på dej  hahaha sen mattias ba pms och typ höll upp dörren för mej !:$ fatta va pinsamt asså skämms fortfarande !

Men men sånt händer ;)
Nu ska jag äta och fixa mej inför imorgon kanske öva till so och spanska proven , inte jätte roligt men de måste göras antagligen ;) Annars vet jag vem som får psm på meej hahah :D

jjaa nu ska jag stick , kanske bloggar imorgon om jag hinner har endå prov på onsdag ;(

vi ses

puss&kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0