cha cha ;)

Godmorgon ;)
har redan hunnit med en del varit inne i lidhult och handlat :)
och nu ska jag väl ut och hjälpa mormor med maten hahaha trevligt ((NNOTT))
men men de får funka bara 3 dagar kvar hihihi ;) längtar hem (A)
Men annars har de inte hänt så mkt änsålänge utom inatt typ kunne inte sova så jag va sjukt pigg i morse hahah e konstig ;) säger ba som jannie jag e som jag e för att jag inte blev som jag skulle (L)
Men iallafall så typ en andleding va att morfar hostade så mycket annars hade jag säkter sovit hihi ;)
Sen gick jag ner vid 8a och då ser jag mormor hahah jag börjar sjunga och marcus hoppar på mej hhaah som vanligt då ! Sen springer macus efter mej och skriker hahhah lite trött men men hhahahah så hjälpa till nu kanske bloggar lite senare eller imorgon (L)
puss&kram (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0