ChaCha ;)

haha börjar väl med att säga gomorgon ;)
Har inte gjort så mkt igår dansat sjungit och lite sånt inget speciellt ;/ men varit med jeanette och jannie hela helgen (LL)
HAHAHAH roligt som vanligt skrattar alltid jätte mkt när man e med dom ;)
Men iallafall nu har jag ixat mej och sånt ,de blir ba mjukis och valigt linne idag menmen ;p
Jeanette gumman städar mitt rum HAHAHA som valigt för kah orkar inte göra de själv ;) jag sitter vid datan och kollar avatar för typ 15 gången (L)
och hon städar hahha men inte mitt fel hon vill själv (A)
kmr lite bilder och sånt se ska sticka ut och träffa älsklingen typ 2 halv 3 hahah ;)
roligt roligt men jajaj iallafall nu ska jag lägga in lite bilder och sånt på jeanette när hon städar AHAHAH ;)

och juste har ju klippt meej :P

wadrw
HAHAH SOM NI SER HON HAR JÄTTE ROLIGT ;D
HAHAH
MINA NYA TIGHTS ;) FINA MEN BILDEN E LITE KONSTIG ;p
HHAHAH
OCH MIN TRÖJA (L)
WDNNWE
HAAHAH MITT FULA HÅR ;)

men iallafall så gå nu kmr bilder och sånt sen ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0