hejhopp ;)

rwet
bbjh
En bild vid jannie för typ 1 vecka sen :*



förlåt e jätte dålig på att blogga :(
ska börja bry mej mer om skolan , de behövs även om jag vg i typ alla ämnen men alla lärare säger att jag kan mer så liksom får skärpa mej nuu , e liksom dags ;/ men men dagen har varit chill som vanligt äntligen fredag , har haft sjukt roligt denna veckan (L) jag och jeanette har dummat oss som vanligt kim tror säker jag e dum i huvudet men jajaj och jag har skrivit klart min svenska äntligen (A) så nu e de bara att plugga plugga pulgga och plugga inför spanskaprovet men men sen efter skolan stack jag med jeanette till tennisen och nu e hon inne och badar eller nåt hahaah ;)..
såå jag tog min chans att blogga lite haha ..
De finns äntligen lite lite tid över.. jajamensan idag har väl inte hänt så jätte mycket har haft roligt iallafall ;) har visat mina bra sidor och inte skällt på någon hehe (L)de e liksom bra dåå
Annars såg jeanette shemale med klänning han e kille lite kompliserat att va shemale när man e kille menmen han e liksom upptäck nu hehe ( han heter egentligen robin)


Jajaj nu ska jag dricka upp min saft och sticka ner och gör ngt pallar inte vänta jaja
vi ses


puss&kram (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0