im sry ;(

Heej ! förlåt att jag inte har bloggat ! Jag e i småland så det e drf att jag inte bloggar , jobbar som faan ,, vem vill inte ha pengarna ?? ;D heehe men men har ont i hela kroppen och sånt hahah ;) känns att man lever hahaah !!! iaf nu kan jag ju inte lägga upp bilder men förra veckan har varit sjukt soft och har saknar jeanette sjukt mkt! Men nu e hon äntligen hemme igen iallafall nu har man skrivit klart sin uppgift och pluggat ... :( TRÅKIGT men de måste göras plus att jag har spanska till nästa vecka elr nästa igen hhahah vet inte frågar jeanette(LL)haahah jeanette vill du va min assistens ! hålla reda på läxor och papper hahah !
Vill bara säga att jag saknar er jätte mkt jesper,jeanette,JANNIE och markus (L)
ni skulle ba vet men jaja ba 4 dagar kvar och e sjukt trött fan skulle behöva semester efter detta igen ahahah men hemma (LL) vill inte lämna er sötisar !! vill hem tills svedala !!! NUNUNUNU
Men men skönt de ska bli att komma hem och träffa kompisarna ;)
Jaja nu ska jag fortsätta måla så jag kan få ledigt idag sen ska jag in i duschen som ska bli sjukt mysigt!!
hahah de känns i hela kroppen , om jag säger som de e mår jag sjukt dåligt och att jobb på de hhaha känns som jag e 80 hhehe ;)
nu ska jag gå ut och hjälpa till och efter duschen ska jag fan sova haha går och lägger mej jätte tidig alltid hahah :) men men jag bloggar imogon om jag orkar HAHAHHA !
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0