Give it to göran :) <3

Jeanette vet att du inte kan se detta men saknaden e större än allt :(
Känns som jag inte kan tänka , när jag får ett sms från dej då ska du se hur glad jag blir haha :)
Saknar dej så jävla mkt , känns så tomt utan dej:(
Önskar att du va tillbakar har ingen att snacka med , som sakt
I'd give up the world for you
Såå jobbig allt e när du inte här med mej !!
Alla andra kan lämna mej men om de e du går min värld under gumman , älskar dej cp mkt snäckan (L)
tycker du ska komma hem nunuunununu!!
Faan kan inte skriva mer tycker bara att du inte får lämna mej igen och så e de
gör du de så blir jag ledsen haha (L)
Men älskar dej bajs mkt
Pussar&kramar på dej och alla andra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0