Samma ursäkt hela tiden om och om igen :(

ty
Heeej :)
I know , jag e jätte dålig på att blogga , har varit förkyld och så (e de fortfarande )
Så har varit trött hahha :/
Har gjort om mitt rum och fixar lite saker :)
Så nu e det riktigt fint hoppas jag kan hålla de oxå ..
Annars har de varit mycket läxor och så , har haft SOprov idag och Matte prov imorgon sen på torsdag e de NO prov , alla dessa saker hahha blir nästan ledsen hahah ...
Jaja då e de väl bara att öva öva öva , asså jag klarar de men känns lite bättre om jag får vg nu när jag äntligen fattar matten hahahh :$ e ju inte världens bästa på matte precis ( HUH??;) )
Men men de funkar väl , Mamma jag lovar jag e duktig i skolan ( om du ser detta )
HAHAHH :) JAJA nu jag jag va en duktig flicka och sätta på pastan ;)
Mamma behöver faktiskt mej ibland :D
hahah
puss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0