Skolan <3

ery
Ni fattar hur tråkigt de e !








Hej hej nu sitter jag i skolan , ahah försöker blogga lite nu så slipper jag det senare fär dåå ska jag plugga som faan till spanskan på fredag + Matte hheheh

Så här kommer min
"uppsats"


Slriv om den blir en bild framför dej och vad du tycker:)

Tre minuter av mitt sommarlov !

 

 

Det prasslar och någon skriker lite lågt , jag känner hur mitt hjärta dunkar snabbare och snabbare samtidig går pulsen upp och det börjar bli varmt .

Ljudet på bion gör ont i öronen , det är nästan så man vill sänka det .

Ljudet av folkens andetag blir högre och jag sjunker ner i stolen,

där är inte så bekvämt .

Spänningen skrämmer mig lite !

Jag kommer in i filmen  , mina ögon går från sida till sida och rör sej snabbt .

Jag tänker inte på min Cola för att jag va så inne i allt och det kändes som om jag var en av personerna i filmen , jag börjar skaka och helt plötsligt faller min läsk sakta ner och jag ser hur folk kollar bak och sen tillbaka på filmen .

Jag kollar ner men ser bara många stolar , de luktar popcorn och choklad  , nu e spänningen stor , folk skriker till och jag hör någon som gråter .

Min arm rycker till och jag hoppar till , jag sluter mina ögon och öppnar ögonen lika snabbt igen . Jag känner stolens mjuka tyg mot min rygg .



 
sååå :)

Nu ska jag fortsätta skriva lite

Pussar&kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0